سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ تیر ۱۳۹۲ در ۹:۱۱ ق.ظ چاپ مطلب
تصویربرداری «دومینو» تمام شد/

همکاری یک کارگردان با مرضیه برومند در «شهر موش‌ها ۲»

behrang-tofighi

بهرنگ توفیقی کارگردان تلویزیون در فیلم «شهر موش‌ها ۲» با مرضیه برومند کارگردان این پروژه همکاری می‌کند.

بهرنگ توفیقی کارگردان تلویزیون در فیلم «شهر موش‌ها ۲» با مرضیه برومند کارگردان این پروژه همکاری می‌کند.

توفیقی درباره فعالیت های این روزهای خود به سوره سینما گفت: ۱۰ روز قبل فیلمبرداری «دومینو» به تهیه کنندگی آقای عباسی فر و به سفارش حراست بانک ملت به پایان رسید و این روزها در کنار مرضیه برومند پیگیر امور پیش تولید «شهر موش ها ۲» هستیم.

وی درباره فیلم تازه خود توضیح داد: «دومینو» درباره پرونده های محرمانه بانک ملت است و در این قصه یکی از کارمندان بانک در شرایطی قرار می گیرد که مجبور می شود با آدمی طرح دوستی بریزد و همین موضوع باعث می شود درگیر اتفاقات و دردسرهایی بشود. در واقع در نوعی اختلاس شریک می شود و …

بهرنگ توفیقی تاکید کرد: من هنوز به درستی نمی دانم این فیلم قرار است از چه رسانه ای پخش شود. در واقع نه سینمایی است و نه تلویزیونی. یک فیلم سفارشی ویدئویی است و من درباره چگونگی پخش ان اطلاعی ندارم، اما تلاش داشتم کار خوبی تحویل بدهم.

مجید واشقانی بازیگر اصلی فیلم«دومینو» است و مجید مظفری و سارا منجزی همبازی های وی هستند. بهرنگ توفیقی پیش از این کارگردانی سریال «مسیر انحرافی» را کارگردانی کرده و دستیار اول کارگردان «پوپک و مش ماشاالله » هم بوده است. «شهر موش‌ها ۲» به کارگردانی مرضیه برومند، امسال کلید می‌خورد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>