سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ آبان ۱۳۹۷ در ۱:۱۵ ب.ظ چاپ مطلب
شنبه ۵ آبان‌ماه در حوزه هنری؛

حمید حامی مهمان سی‌و‌پنجمین «اتفاق ترانه» می‌شود

etefagh-tarane

حمید حامی خواننده پاپ شنبه ۵ آبان‌ماه مهمان سی و پنجمین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه» در تماشاخانه مهر حوزه هنری می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر، سی و پنجمین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه» روز شنبه ۵ آبان‌ماه از ساعت ۱۷ در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار می شود.

حمید حامی خواننده و بامداد بیات نوازنده پیانو به عنوان مهمانان ویژه این رویداد به اجرای چند قطعه موسیقی خواهند پرداخت. همچنین حسن علیشیری ترانه سرا و مترجم ترانه های شاعران جوان حاضر در «اتفاق ترانه» را کارشناسی خواهد کرد.

محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه» از جمله برنامه های ماهانه حوزه هنری در حوزه ادبیات و موسیقی است که به همت موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر و با همکاری مرکز موسیقی حوزه هنری اولین شنبه های هر ماه در تماشاخانه مهر برگزار می شود.

اهورا ایمان خواننده، شاعر و ترانه سرا اجرای این محفل را برعهده دارد و جمعی از ترانه سرایان جوان و حرفه ای آخرین سروده های خود را طی آن در معرض ارزیابی و نقد قرار می دهند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>