سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ آبان ۱۳۹۷ در ۵:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

محمد مصلحی در برنامه «چهل سیزده» از اسناد لانه جاسوسی می‌گوید

chehel13

برنامه تلویزیونی «چهل سیزده» با اجرای مسعود ده‌نمکی میزبان محمد مصلحی از دانشجویان مسلمان پیرو خط امام است.

به گزارش سوره سینما؛  مهندس محمد مصلحی از دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در جریان تسخیر سفارت آمریکا در تهران بوده است. او که در آن زمان دانشجوی رشته مهندسی راه و ساختمان در دانشگاه امیرکبیر بود، از سوی دانشجویان به عنوان مسئول مرکز بررسی و انتشار اسناد لانه جاسوسی انتخاب شد.

آقای مصلحی قائم مقامی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و حضور در پروژه ساخت فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) را نیز در کارنامه خود دارد. او در همان دوران تسخیر لانه جاسوسی با لعیا پورانصاری از دانشجویان فاتح ازدواج می‌کند؛ پورانصاری هم از اولین روز تا آخرین روز حضور گروگان‌ها در ایران، در سفارت مشغول به فعالیت بود.

«چهل سیزده» ویژه برنامه رسانه ملی در هفته استکبارستیزی است که هرشب از ساعت ۲۲:۱۵ با اجرای مسعود ده‌نمکی روی آنتن شبکه ۴ می‌رود. محمدحسن روزی طلب و مهدی خانعلی‌زاده سردبیران این برنامه تلویزیونی هستند. محمدمهدی سموعی تهیه‌کننده «چهل سیزده» است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>