سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ تیر ۱۳۹۲ در ۲:۴۲ ب.ظ چاپ مطلب
ادامه تصویربرداری در شمال کشور/

سعید سلطانی: مجموعه‌ای بهتر از «ستایش ۱» می‌سازیم

saeed-soltani

سعید سلطانی با اشاره به پیش‌بینی ناپذیر بودن واکنش مخاطب به «ستایش۲» تأکید کرد گروه قصد دارد مجموعه‌ای بهتر از «ستایش۱» تولید کند.

سعید سلطانی با اشاره به پیش‌بینی ناپذیر بودن واکنش مخاطب به «ستایش۲» تأکید کرد گروه قصد دارد مجموعه‌ای بهتر از «ستایش۱» تولید کند.

سعید سلطانی کارگردان مجموعه «ستایش» درباره قسمت دوم این مجموعه و پیش‌بینی مخاطب از سری جدید این سریال به سوره سینما گفت: پیش‌بینی واکنش مخاطب و مردم در مواجهه با سری جدید مجموعه «ستایش» سخت است. قصد و نیت ما چه در مجموعه اول چه در سری دوم «ستایش» جلب رضایت مردم بوده است.همه تلاشمان این است و امیدواریم که اتفاق خوبی در این مجموعه بیفتد چه بسا اتفاقی بهتر و فراتر از «ستایش ۱».

تصویربرداری سری دوم مجموعه پرمخاطب «ستایش» از مدتی پیش در شمال کشور آغاز شده. پس از انتخاب‌های متفاوت برای بازیگر نقش ستایش در بزرگسالی، گروه در نهایت به خود نرگس محمدی رسید که به کمک گریم کاراکتر ستایش را در بزرگسالی بازی می‌کند.

داریوش ارجمند، رامسین کبریتی، شهاب تیموریان، فرخ گل‌سفیدی، صمد عدالت‌زاده، فریبا طالبی، هنگامه فرازمند و نیلوفر کوخانی برخی بازیگران این سریال هستند. آرمان زرین کوب تهیه‌کننده «ستایش ۲» است. سعید سلطانی مجموعه‌های «جوانی»، «پس از باران»، «ستایش»، «شکرانه» و … را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>