سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ آبان ۱۳۹۷ در ۱۱:۳۳ ق.ظ چاپ مطلب

۱۰ سالن جدید در اصفهان/ افتتاح پردیس «ساحل» و سینما «بهمن»

Parids-Sahel

آیین افتتاحیه پردیس سینمایی «ساحل» و سینما «بهمن» اصفهان توسط موسسه بهمن سبز حوزه هنری به زودی برگزار می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی موسسه بهمن سبز، محمود کاظمی مدیر عامل این موسسه گفت: پردیس «ساحل»، دومین پردیسی است که حوزه هنری در شهر اصفهان راه اندازی کرده. مراحل ساخت این پردیس نه سالنی از سال پیش آغاز شده و به زودی مراسم افتتاحیه آن برگزار می‌شود. این سینما موقعیتی ویژه دارد، هشت سالن و یک سینمای روباز از امکانات این پردیس است.

کاظمی ادامه داد:  موسسه بهمن سبز یک سینمای دیگر با نام «بهمن» در شهر اصفهان و در منطقه خوراسگان راه اندازی کرده است. این سینمای تک سالنی ۳۲۰ صندلی دارد. پردیس «ساحل» و سینما «بهمن» خوراسگان در یک روز افتتاح می‌شوند، آیین افتتاحیه احتمالا اواخر آذرماه امسال برگزار می‌شود. تلاش ما برای تحقق اهدافمان در موسسه بهمن سبز برای بازسازی و ساخت سالن‌های تازه با وجود مشکلات اقتصادی همچنان ادامه دارد. سینماهای این موسسه با این بازسازی‌ها و نوسازی‌ها، کیفیت بهتری از خدمات را به علاقه‌مندان سینما عرضه می‌کنند.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>