سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ تیر ۱۳۹۲ در ۲:۵۰ ب.ظ چاپ مطلب
دو فیلم سینمایی آماده نمایش/

چنگیزیان: برای کارگردان صاحب‌نام سینما اندازه نقش برایم مهم نیست

n00049704-b

بازیگر فیلم سینمایی «دهلیز» همکاری با کاراگردانان موثر سینما را یکی از اولویت‌های خود دانست.

بازیگر فیلم سینمایی «دهلیز» همکاری با کاراگردانان موثر سینما را یکی از اولویت‌های خود دانست.

سعید چنگیزیان درباره فعالیت‌های اخیر خود به سوره سینما گفت: در حال حاضر مشغول بررسی دو پیشنهاد تئاتری هستم. در تصویر، دو، سه پیشنهاد برای بازی‌های کوتاه داشتم که نپذیرفتم. برای کارگردان صاحب‌نام که به کارش اعتماد داشته باشم بازی در نقش‌های کوتاه را می‌پذیرم چون ارزشش را دارد ولی در مورد این دو پیشنهاد ترجیح دادم قبول نکنم و منتظر پیشنهادی باشم که من را جدی‌تر درگیر پروژه کند. یعنی نقشی را بازی کنم که برایش انرژی بگذارم.

وی افزود: دو فیلم سینمایی آماده نمایش دارم. «آسمان زرد کم‌عمق» و «دهلیز». به نظر می‌رسد در سینما تا حدودی این اعتماد به وجود آمده که نقش‌های جدی را به بازیگران تئاتر بسپارند. به هر حال بازی‌های قابل‌توجه بازیگران تئاتر دیده می‌شود و پیشنهادها اتفاق می‌افتد.

چنگیزیان که در چند جشنواره‌ تئاتر بازیگر برتر شناخته شده است درباره افق کاری‌اش در سینما گفت: شرایط در دیده شدن بازیگران تئاتر و حضورشان در سینما مهم است ولی خودم را گرفتار شرایط نمی‌بینم و سعی می‌کنم نیروی فعال باشم و نقشی را جستجو کنم که بتوانم توانایی‌ام را در آن نشان دهم.

وی درباره فعالیتش در تئاتر گفت: این روزها متن‌هایی را می‌پذیرم که تکلیف اجرایشان مشخص باشد. اینطور نیست که کاری را تمرین کنم که معلوم نیست چه زمانی اجرا خواهد شد. چنین روندی انرژی و زمان را برای من از بین خواهد برد.

چنگیزیان در فیلم‌های سینمایی «شاه پریون»، «پذیرایی ساده»، «اسپاگتی در هشت دقیقه» و … بازی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>