سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ تیر ۱۳۹۲ در ۹:۳۱ ق.ظ چاپ مطلب
اولین قدم‌ها برای ساخت دومین فیلم سه بعدی/

شرفی‌کیا: پشت دستم را برای ساخت فیلم سه بعدی داغ نکرده‌ام

sharafi-kia

سعید شرفی‌کیا با اشاره به وضعیت بسیار سخت تولید فیلم سه بعدی از تصمیمش برای ساخت دومین فیلم سه بعدی خبر داد.

سعید شرفی‌کیا با اشاره به وضعیت بسیار سخت تولید فیلم سه بعدی از تصمیمش برای ساخت دومین فیلم سه بعدی خبر داد.

شرفی‌کیا به سوره سینما گفت: این روزها پیگیر ساخت فیلم سه بعدی دیگری هستم. البته قصد دارم که ساز و کار فروش بیشتر را در این فیلم بیش از فیلم قبلی رعایت کنم.  گرچه هیچ حمایتی از سمت مدیریت سینما، برای تولید اولین فیلم سه بعدی سینمای ایران نداشتیم اما پشت دستمان را هم داغ نمی‌کنیم که دیگر سراغ ساخت این نوع فیلم‌ها نرویم. قرار نیست اگر تجربه‌ای در اولین بار آنچنان که باید مورد حمایت قرار نگرفت دیگر قیدش را بزنیم.

وی ادامه داد: شرایط تولید فیلم سه بعدی نسبت به تولید فیلم‌های دیگر سخت‌تر است اما دوست دارم که باز به سراغ تولید این فیلم‌ها بروم. درباره فروش فیلم «آقای الف» باید بگویم که اساسا فروش همه فیلم‌ها در این برهه زمانی ناموفق است. به جز چند فیلم بقیه نتوانستند هزینه خود را بازگردانند و فروش پایین فقط مختص به «آقای الف» نبود. «آقای الف» با توجه به شرایط خاصی مثل تک سانس بودن که در اکران داشت نسبتا فروش خوبی داشت.

سعید شرفی‌کیا تهیه‎‌کننده اولین فیلم سه بعدی سینمای ایران «آقای الف» به کارگردانی علی عطشانی است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>