سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ آذر ۱۳۹۷ در ۱:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

مسابقه استعدادیابی «فوتبالی‌ها» در شبکه دو کلید می‌خورد

footbaliha

شبکه دو سیما اولین برنامه استعدادیابی فوتبال برای کودکان و نوجوانان ۸ تا ۱۸ ساله را تحت عنوان «فوتبالی‌ها» برگزار می‌کند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ کودکان و نوجوانان فوتبال دوستِ سراسر کشور که در رده سنی ۸ تا ۱۸ سال قرار دارند با ارسال نام و نام خانوادگی خود به شماره ۳۰۰۰۰۲۰۲ می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

این مسابقه در دو سطح فردی و گروهی برگزار می شود. در رده فردی استعدادهای شرکت کنندگان در بخش هایی نظیر توانایی روپایی زدن، سرعت حرکت با توپ، نقطه زنی در دروازه، پرتاب اوت، دروازه بانی و … مورد سنجش قرار می گیرد. همچنین در سطح گروهی نیز تیم هایی ۶-۵ نفره در مسابقاتی شرکت می کنند که توانایی کار با توپ فوتبال و فعالیت گروهی شان مورد بررسی قرار می گیرد.

فصل اول «فوتبالی‌ها» که قرار است در ایام دهه فجر روانه آنتن شود به کشف استعدادهای کودکان و نوجوانانی اختصاص دارد که در مرحله اول  از میان علاقمندانِ حضور در این مسابقه انتخاب شده اند.

«فوتبالی‌ها» کاریست از گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما به تهیه کنندگی حمید اسکویی که تیزر فراخوان این مسابقه از امروز (دوشنبه ۵ آذرماه) روزانه در ساعات مختلفی از شبکه دو سیما قابل مشاهده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>