سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ تیر ۱۳۹۲ در ۱۱:۰۹ ق.ظ چاپ مطلب
مسابقه والیبال بر گیشه سینما تاثیر گذاشت/

سعیدی‌پور: تماشاگران اکران ماه رمضان به مرور جذب سینماها می‌شوند

cinema-azadi

مدیر سینما آزادی موفقیت اکران ماه مبارک رمضان را در صورت تنظیم شدن ساعات زندگی مردم با تغییرات این ماه، ممکن تلقی کرد.

مدیر سینما آزادی موفقیت اکران ماه مبارک رمضان را در صورت تنظیم شدن ساعات زندگی مردم با تغییرات این ماه، ممکن تلقی کرد.

سعیدی پور به سوره سینما گفت: روز چهارشنبه با توجه به اینکه اولین روز ماه مبارک رمضان بود، استقبال خوبی را شاهد نبودیم و این یک امر طبیعی به حساب می آمد، چون مردم هنوز برنامه هایشان را با ساعات ماه مبارک تنظیم نکرده بودند و به نوعی سردرگمی وجود داشت. روز پنجشنبه اما فروش خوبی را تجربه کردیم ، به طوریکه سانس فوق العاده هم داشتیم و برخی فیلم ها در ساعت ۲ و ۱۰ دقیقه بامداد شروع نمایش داشتند. شب گذشته اما، با توجه به اینکه امروز یک روز کاری است، آخرین سانس ما ساعت ۱۲ شب بود.

وی همچنین درباره آمار فروش روز پنجشنبه فیلم ها توضیح داد: آقای الف ، ۴۹۰ هزار تومان، تلفن همراه رییس جمهور، ۵۶۴ هزار تومان، یکی برای همه، ۶۹۶ هزار تومان، چه خوبه برگشتی، ۴ میلیون و ۳۹۸ هزار تومان، خودزنی، ۴۲۹ هزار تومان، بیتابی بیتا، ۳۰۰ هزار تومان، گذشته، ۱۱ میلیون و ۷۹۶ هزار تومان، گلوگاه، ۲۸۲ هزار تومان، یک مرد، یک شهر ، ۴۸ هزار تومان و گهواره ای برای مادر، ۱۳۲ هزار تومان فروش کرده‌اند.

و فروش همین فیلم ها در روز جمعه به این ترتیب بوده است: آقای الف، ۲۲۰ هزار تومان، تلفن همراه رییس جمهور، ۶۱۲ هزار تومان، یکی برای همه، ۲۸۲ هزار تومان، چه خوبه برگشتی، ۴ میلیون و ۵۸۴ هزار تومان، خودزنی، ۲۶۱هزار تومان، بیتابی بیتا، ۳۵۴ هزار تومان، گذشته، ۹میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، گلوگاه، ۲۷۶ هزار تومان، یک مرد، یک شهر ، ۵۴ هزار تومان و گهواره ای برای مادر، ۲۲۸ هزار تومان.

رضا سعیدی پور بیان کرد: البته بازی والیبال شب گذشته به شدت بر گیشه تاثیر گذاشت و امیدواریم شادی حاصل از نتیجه آن باعث آمدن مردم به سینما نیز باشد!