سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ تیر ۱۳۹۲ در ۳:۰۸ ب.ظ چاپ مطلب

پیشنهاد مجید برای انتخاب اصفهان به عنوان مقر جشنواره فیلم کودک

Majid

بازیگر مجموعه محبوب «قصه‌های مجید» شهر اصفهان را دارای ویژگی‌هایی منحصر به فرد برای میزبانی جشنواره فیلم کودک دانست.

بازیگر مجموعه محبوب «قصه‌های مجید» شهر اصفهان را دارای ویژگی‌هایی منحصر به فرد برای میزبانی جشنواره فیلم کودک دانست.

سوره سینما- مهدی باقربیگی با تاکید بر اهمیت جشنواره کودک به عنوان آیین مرجع سینمای کودک در ایران گفت: برای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر جشنواره فیلم کودک، مشارکت سینماگران و کارشناسان توانمند و با تجربه، نتایج پرباری خواهد داشت.

برنده پروانه زرین دوره نهم جشنواره کودک برای فیلم «نان و شعر» (کیومرث پوراحمد) در عین حال حضور جوانان را زمینه‌ای برای طراوت جشنواره کودک دانست و گفت: یکی از دلایل موفقیت جشنواره می‌تواند حضور فیلمسازان جوان باشد چرا که آنها می‌توانند از این فرصت جهت اثبات توانایی‌های خود استفاده کنند و جشنواره به نوعی در این دسته از فیلمسازان ایجاد انگیزه می‌کند.

عضو شورای شهر اصفهان در ادامه افزود: حضور فیلمسازان جوان باعث می شود خلاقیت وارد عرصه سینمای کودک شود، ضمن اینکه آنها می‌تواند از تجربیات فیلمسازان پیشکسوت سینمای کودک و نوجوان نیز بهره ببرند. باید باور کنیم که جشنواره فیلم کودک این پتانسیل را دارد تا از آن برای خدمت به کودکان و نوجوانان استفاده کنیم زیرا علاوه بر برپایی یک رخداد سینمایی، سبب ایجاد شور و شادی در کودکان و نوجوانان می‌شود.

بازیگر فیلم «شرم» (کیومرث پوراحمد) که در دوره هشتم جشنواره کودک برنده پروانه زرین بهترین فیلم شده بود، در ادامه افزود: سال گذشته روند برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان بسیار خوب بود و باید تلاش کنیم تا با هرچه بهتر برگزار کردن این رویداد فرهنگی، به نقطه آرمانی دست یابیم.

بازیگر «قصه های مجید» با اشاره به ویژگی‌های توریستی و جذابیت‌آفرین شهر اصفهان پیشنهاد کرد که بهتر است این شهر، مقر اصلی و خانه جشنواره باشد.

بیست‌ و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به دبیری «سیداحمد میرعلایی» در بخش‌های مسابقه سینمای بین‌الملل، مسابقه سینمای ایران و مسابقه فیلمنامه‌نویسی از ۱۵ تا ۱۹ مهر ماه با حضور گسترده هنرمندان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>