سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ تیر ۱۳۹۲ در ۹:۴۸ ق.ظ چاپ مطلب
پخش در هفته دفاع مقدس/ ادامه کار در شهرک دفاع مقدس

تصویربرداری «نوشدارو» یک هفته دیگر تمام می‌شود

nooshdaroo

تصویربرداری سریال دفاع مقدسی جواد اردکانی یک هفته دیگر به پایان می‌رسد.

تصویربرداری سریال دفاع مقدسی جواد اردکانی یک هفته دیگر به پایان می‌رسد.

اصلان مرتضایی مدیر تولید سریال «نوشدارو» به کارگردانی جواد اردکانی درباره آخرین خبرها از تولید این مجموعه دفاع مقدسی به سوره سینما گفت: در حال حاضر گروه مشغول تصویربرداری آخرین سکانس‌های این مجموعه در شهرک سینمایی دفاع مقدس است. بابک رضاخانی مشغول تدوین همزمان سریال است. قصدمان این است که مجموعه «نوشدارو» در ایام دفاع مقدس روی آنتن برود. این روزها هدایت هاشمی که نقش اصلی این سریال است جلوی دوربین است.

این سریال داستان تلاش شش نیروی جهاد سازندگی است که در زمان جنگ در جبهه سنگر سازی می‌کردند و در زمان حاضر در صنعت نفت مشغول به فعالیت هستند اما مشکلات و ماجراهایی برای این گروه پیش می‌آید که داستان نوشدارو را می‌سازد. «نوشدارو» کاری از گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه یک سیما است که در ۳۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای ساخته شده است.

 هدایت هاشمی، ساقی عسگری، رز رضوی، سهند جاهد، جعفر نامنی، شیوا خسرو مهر، امیرعلی نقویان و … از جمله بازیگران این سریال هستند. اردکانی کارگردانی فیلم‌های «شور شیرین»، «به کبودی یاس» و … را برعهده داشته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>