سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ آذر ۱۳۹۷ در ۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب
همزمان با نمایش در جشنواره سینماحقیقت ؛

تیزر مستند سینمایی «خانه‌ای برای تو» رونمایی شد

khanei-baraye-to

همزمان با نوبت اول اکران «خانه‌ای برای تو» در جشنواره سینماحقیقت از تیزر این مستند سینمایی رونمایی شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، «خانه‌ای برای تو» عنوان مستندی از مهدی بخشی‌مقدم به تهیه‌کنندگی مهدی شامحمدی است که در مرکز مستند سوره حوزه هنری تولید شده و در بخش مسابقه ملی دوازدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت حضور دارد.

داستان این مستند ۷۳ دقیقه ای به داوود جوان ۳۰ ساله‌ای گیلانی مرتبط می‌شود که، کمتر از یک سال از ازدواجش می‌گذرد و او در شغلش نیز دچار ورشکستگی می‌شود و در این میان متوجه می‌شود که به سرطان پیشرفته‌ای دچار شده است. او در این شرایط برای زندگی‌اش تصمیمات جدیدی می‌گیرد…

این مستند در دو نوبت در دوازدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت به نمایش در خواهد آمد در نوبت اول دوشنبه ۱۹ آذر ماه ساعت ۱۶ در سالن چهار و در نوبت دوم جمعه ۲۳ آذرماه در سالن یک پردیس سینمایی چارسو اکران خواهد شد.

عوامل تولید مستند «خانه‌ای برای تو» عبارتند از کارگردان: مهدی بخشی‌مقدم، پژوهشگران: مهدی شامحمدی و مهدی بخشی‌مقدم، فیلمبردار: محمد حدادی، صدابردار: حسن شبانکاره، صداگذار: حسین ابراهیمی، تدوینگر: عطا مهراد، آهنگساز: افشین عزیزی، مدیر تولید: مرتضی ابراهیمی، عکاس: ایلیا شامحمدی، تهیه‌کننده: مهدی شامحمدی.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>