سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ آذر ۱۳۹۷ در ۳:۴۵ ب.ظ چاپ مطلب
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:

هر ایرانی بعد از دیدن «سرو زیر آب» احساس غرور خواهد کرد/ خداقوت به سازندگان

mazani-sarv

حجت‌الاسلام مازنی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی معتقد است «سرو زیر آب» فیلمی است که هر ایرانی بعد از دیدن آن احساس غرور خواهد کرد.

به گزارش سوره سینما، حجت‌الاسلام مازنی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بعد از تماشای فیلم سینمایی «سرو زیر آب» طی یادداشتی نوشت: فیلم «سرو زیر آب» اثر آقای باشه آهنگر را در برنامه جشنواره مقاومت در سینما فلسطین دیدم، نگاه تحسین بر انگیز و هنرمندانه فیلم ساز به زوایای کمتر پرداخته شده دوران دفاع مقدس با پرهیز از فضای کلیشه ای و نمایش یکپارچگی و اتحاد یک ملت با فرهنگ ها، آداب و رسوم و ادیان مختلف در برابر دشمن. ایران رنگین کمان زیبایی از تنوع اقوام، فرهنگها و مذاهب است .

مردمانی که سالها در این سرزمین در کنار هم با عنوان ایرانی زندگی کرده اند و در زمان های دشوار تاریخی  تکیه‌گاه یکدیگر بودند. نمونه مانای این اتحاد  دوران جنگ تحمیلی است که در طول آن همه اقوام و مذاهب  شهید تقدیم کشور کرده اند .«سرو زیر آب» فیلمی است که هر ایرانی بعد از دیدن آن احساس غرور  خواهد کرد .به همه عوامل این فیلم خدا قوت می‌گویم.

شایان ذکر است فیلم سینمایی «سرو زیر آب» از محصولات مشترک سازمان سینمایی حوزه هنری هم اکنون در سینماهای تهران و شهرستان ها در حال اکران است.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>