سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ آذر ۱۳۹۷ در ۱۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

«خانواده جدید» سریال ظهرگاهی شبکه دو سیما می‌شود

tv2-newfamily

علاقمندانِ سریال‌های تلویزیونی از شنبه ۲۴ آذر می‌توانند مجموعه تلویزیونی «خانواده جدید» را در باکس ظهرگاهی شبکه دو سیما مشاهده کنند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ این سریال کره ای از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۳:۴۵ روانه آنتن می شود. «خانواده جدید» داستان  یون هی و تری زن و شوهر جوانیست که زندگی شاد و آرامی  دارند.یون هی تهیه کننده تلویزیون و تری پزشک است. تری پسر بچه ای بی سرپرست بوده که توسط خانواده ای به فرزندی قبول شده و پس از پایان تحصیل در خارج از کشور به کره برگشته تا خانواده اش را پیدا کند.

این زوج به خانه ای جدید نقل مکان می کنند و این جا به جایی و مشکلات فراوانی  که با خانواده صاحب خانه خود دارند، زندگی آرام آنها را تحت تاثیر قرار داده و متحول می کند… .

مجموعه ۶۸ قسمتی «خانواده جدید» با بازی بازیگرانی چون کیم نام جو، یو جون سانگ و یون یو جونگ و به کارگردانی  «کیم هیونگ سوک» در سال ۲۰۱۲ساخته شده است.  گفتنی است بازپخش این مجموعه شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷:۰۰صبح خواهد بود.


One thought on “«خانواده جدید» سریال ظهرگاهی شبکه دو سیما می‌شود”

  1. مجتبی می‌گه:

    خانواده جدید یکی ازبهترین سریال های کره ای هست که تا به حال دیدم واقعا دیدنی هست کسانی که ندیدن پیشنهاد می کنم حتما این سریال را ببینید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>