سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ تیر ۱۳۹۲ در ۳:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب
امروز بعد از ظهر/

«گهواره‌ای برای مادر» در ارسباران روی پرده می‌رود

IMG09394271

جلسه نقد و نمایش فیلم سینمایی «گهواره‌ای برای مادر» به کارگردانی پناه بر خدا رضایی در فرهنگسرای ارسبان برگزار می‌شود.

جلسه نقد و نمایش فیلم سینمایی «گهواره‌ای برای مادر» به کارگردانی پناه بر خدا رضایی در فرهنگسرای ارسبان برگزار می‌شود.
سوره سینما- فارس نوشت: فیلم سینمایی «گهواره‌ای برای مادر» که هفته گذشته در سینماهای تهران بدون سرگروه به نمایش درآمد، امروز در فرهنگسرای ارسباران به نمایش درمی‌آید. نقد این فیلم هم توسط جواد طوسی صورت می گیرد. در این مراسم علاوه بر کارگردان فیلم پناه بر خدا رضایی ، الهام حمیدی و چکامه چمن‌ماه در جلسه حضور خواهند داشت.

نمایش فیلم امروز یکشنبه ۲۳ تیرماه از ساعت ۱۸ آغاز و تا قبل از اذان مغرب به پایان می‌رسد. فیلم به داستان زندگی یک بانوی طلبه می‌پردازد. «نرگس» دختر جوانی است که ادبیات روسی را در دانشگاه مسکو به اتمام رسانده است و اینک در کسوت بانویی طلبه، درس می‌خواند و قرار است برای تدریس به دانشجویانی که تازه مسلمان شده‌اند به روسیه بازگردد. در این فیلم الهام حمیدی، چکامه چمن‌ماه، غزل صارمی، فرحناز منافی ظاهر، افسر اسدی، هایده حائری، مهران رجبی، نیکا خسرو آبادی و… به ایفای نقش می‌پردازند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>