سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ آذر ۱۳۹۷ در ۱۱:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

جشنواره «کودکآنلاین»؛ فرصتی برای تجاری‌سازی ایده‌ها

jamal-hadian

سیدجمال هادیان گفت: جشنواره «کودکآنلاین» فرصت مطلوب و مناسبی برای تجاری‌سازی ایده‌های ناب وب‌سری در حوزه کودک و نوجوان است.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد خبری جشنواره کودکآنلاین، سیدجمال هادیان، دبیرجشنواره وب‌سری و فیلم  کوتاه «کودکآنلاین» در نشست بررسی روند تولید وب سری ، فرصت ها و چالش‌ها با بیان اینکه هدف اصلی کودکآنلاین تولید محتوای مناسب کودک و نوجوان در فضای مجازی است، افزود: در این جشنواره تصمیم گرفتیم با مشارکت «وی او دی» ها و هنرمندان این حرکت را انجام دهیم.

هادیان در ادامه به چگونگی انجام حمایت از ایده ها اشاره کرد و ادامه داد: برای ۳۰ ایده برتر در این جشنواره  فرصتی به‌وجود آورده‌ایم تا صاحبان ایده بتوانند یک قسمت به صورت پایلوت بسازند.

او ادامه داد: پس از داوری، حمایت‌های لازم برای تجاری‌سازی و ساخت دو فصل ابتدایی از صاحبان بهترین ایده‌ها صورت می‌گیرد.

هادیان ضمن دعوت از هنرمندان گفت: تا جمعه ۱۴ دی‌ماه فرصت برای شرکت دادن ایده‌ها برقرار است.

وی افزود در صورتی که تعداد ایده های قابل تولید بیش از ۳۰ ایده هم شود محدودیتی در حمایت از آنها نداریم.

دبیر جشنواره کودکانلاین با اشاره به اینکه محدودیت برای ارسال ایده در سن و نوع ایده وجود ندارد، بیان کرد: از سوی دیگر، متولیان این جشنواره از کسانی که به لحاظ آموزش و تجهیزات نیاز به کمک دارند نیز کمک خواهد کرد.

او اظهار کرد: امروزه جای وب‌سری و محتوای مناسب فضای مجازی کم است اما باید اعتمادی به وجود بیاید تا هنرمندان و افراد با استعداد برای تولید این محتوا به میدان بیایند.

به گفته هادیان، وزارت ارتباطات در اصل باید زیرساخت ها را فراهم کند، اما از آنجا که حمایت و هدایت مناسب از طرف دیگر مراجع تولید محتوا آنچنان که باید و شاید هنوز شکل نگرفته است، ما تصمیم به انجام این حرکت گرفتیم و به عنوان یک بنیانگذار و شتاب دهنده در این حوزه وارد شدیم.

هادیان که در جمع تعدادی از انیمیشن سازان سخن می گفت از همه هنرمندان و صاحبان ایده دعوت کرد در این جشنواره شرکت کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>