سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ تیر ۱۳۹۲ در ۱۱:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب
سعیدی‌پور:

طرح اکران ماه رمضان تبلیغات می‌خواهد/ سانس فوق‌العاده فیلم فوق‌العاده می‌خواهد

cinema-azadi

مدیر سینما آزادی از استقبال تماشاگران از دوفیلم سینمایی در طرح ویژه اکران ماه رمضان خبر داد.

مدیر سینما آزادی از استقبال تماشاگران از دوفیلم سینمایی در طرح ویژه اکران ماه رمضان خبر داد.

رضا سعیدی پور مدیر سینما پردیس آزادی که  بعد از افطار تا سحر چند سانس فوق العاده برای مخاطبان در نظر گرفته‌اند، درباره وضعیت فروش گیشه در طرح اذان تا اذان به سوره سینما گفت: در سینما آزادی دو فیلم «گذشته» و «چه خوبه که برگشتی» توانسته اند در سانس های فوق العاده مخاطب قابل توجه داشته باشند. «گذشته» از شروع اکران تا هم اکنون بالای ۲۵۰ میلیون تومان در این سینما فروش داشته است. اما آثار دیگر مثل «یک مرد و یک شهر» و «گهواره‌‎ای برای مادر» نتوانستند فروش مناسبی داشته باشند و تقریبا در این طرح  تاکنون مورد استقبال قرار نگرفته‌اند.

وی درباره اینکه چرا در این طرح سعی نکردند فیلمهای جذاب و جدیدتری انتخاب کنند گفت: برای چنین طرحی باید تبلیغات مناسب و گسترده ای از طرف سازمان سینمایی، شورای صنفی و صداو سیما انجام شود تا مردم از وجود آن مطلع شوند . اما بحث دیگر انتخاب آثار است که مثلا ما  در یک حرکت خودجوش در سال ۸۹ فیلمهایی چون«مادر»، «هامون» را که برای بسیاری نوستالژی داشتند را در این طرح به نمایش گذاشتیم که حرکتی جذاب برای مخاطب بود. مخاطب برای سانس فوق العاده از فیلم فوق العاده استقبال می‌کند.