سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ دی ۱۳۹۷ در ۱۱:۲۰ ق.ظ چاپ مطلب

«اختیاریه» با اجرای سیدمرتضی فاطمی برنامه شبانه شبکه پنج شد

ekhtiarieh

برنامه گفتگومحور شبانه «اختیاریه» با تهیه‌کنندگی و اجرای سیدمرتضی فاطمی بزودی به صورت زنده روی آنتن شبکه پنج سیما خواهد رفت.

به گزارش سوره سینما، برنامه «اختیاریه» در گروه اجتماعی شبکه پنج سیما تولید خواهد شد و گفتگوهایی صریح و شفاف با شخصیت‌های شناخته شده فرهنگی، هنری، سیاسی، اجتماعی و علمی خواهد بود که در آن مباحثی فرامتنی با مهمانانی که در متن جامعه هستند، انجام می‌شود.

پیش تولید «اختیاریه» از ۳ ماه پیش با آغاز پژوهش حول افراد و شخصیت‌های شناخته شده آغاز گردیده و هم اکنون مراحل ساخت و آماده‌سازی دکور آن پیش می‌رود. تمرکز بر حوزه پژوهش مهمانان، ویژگی مهم «اختیاریه» است و مجموعه‌ای متشکل از روزنامه نگاران بنام سال‌های اخیر رسانه‌های کشور ترکیب تیم پژوهش آن را شکل می‌دهند.

سیدمرتضی فاطمی پیش از این، تهیه‌کنندگی و اجرای برنامه تلویزیونی «۱۸۰ درجه» و سریال‌های تلویزیونی «هوش سیاه» و «شرایط خاص» را برعهده داشته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>