سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ دی ۱۳۹۷ در ۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

«غوغای بی هیاهو» شبکه دو در جشنواره مستند لندن

ghoghaye bi hayahoo

«اینجا زندگی» یکی از مستندهای مجموعه «غوغای بی هیاهو» شبکه دو سیما به جشنواره مستند LIDF لندن راه یافت.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ در یازدهمین سال برگزاری جشنواره مستند لندن؛ فیلم مستند «اینجا زندگی» (از مجموعه مستند غوغاى بى هیاهو ) به تهیه کنندگی مهدی بابایی و کارگردانى حسین فاطمیان به این جشنواره راه یافت.

اولین دوره جشنواره مستند بین المللی LIDF در سال ۲۰۰۷ در موزه بریتانیا برگزار شد. این جشنواره قدیمی ترین و بزرگترین جشنواره مستند لندن است و یک تصویر بی نظیر از جهان معاصر در سراسر جهان ارائه می دهد.

این جشنواره علاوه بر معرفی و نمایش اثار کارگردانان بزرگ جهان، بهترین استعدادهای در حال ظهور را از سراسر جهان ارائه می دهد.

مجموعه مستند «غوغای بی هیاهو» عنوان یکی از برنامه های شبکه دو سیماست که با رویکرد پرداختن به امر آموزش و پرورش در مناطق مختلف کشور تهیه شد.

این سری مستند  با تکیه بر روایاتی ساده و پر امید، تلاش می کند تا به مدرسه هایی در مناطق مختلف کشور سفر کند. مدارسی که با وجود مشکلات عدیده در روستا، حتی با تعداد کمی دانش آموز همچنان پابرجا بوده و به  فعالیت خود ادامه می دهند.این برنامه به دور از پرگویی و با انتخاب تصاویری بکر از زندگی روستایی و بومی مناطق مختلف ایران، روایت هایی جذاب را به صورت مستند تهیه کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>