سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ بهمن ۱۳۹۷ در ۳:۲۹ ب.ظ چاپ مطلب

یادداشت محمد حمزه‌زاده/ محافظه‌کاری قتلگاه انقلاب است

hamze-jorm

محمد حمزه‌زاده رییس سازمان سینمایی حوزه هنری درباره فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است!» یادداشتی منتشر کرد.

به گزارش سوره سینما، محمد حمزه‌زاده با انتشار عکسی از فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است!» در صفحه اینستاگرام یادداشتی منتشر کرد. متن این یادداشت به شرح زیر است:

«محافظه‌کاری قتلگاه انقلاب است

[تصویری از فیلم «دیدن این فیلم جرم است!»]

حضرت آقا: “این انقلاب و این نظام و این حرکت عظیم مردمی آمده و این سلطه و اتوریته‌ی تحکّم‌آمیز غربی را در این کشور شکسته است. امروز در کشور ما ارزشهای غربی به صورت قانونی و رایج وجود ندارد. امروز دادن منافع کشور به بیگانگان، در کشور ما یک امر مذموم محسوب می‌شود. امروز سفره‌ای را که با هزاران طمع در این کشور پهن کرده بودند جمع شده می‌بینند. این برای مراکز قدرت و تسلّط جهانی، خسارت کمی نیست.

ما ملت ایران، در محیط بین‌المللی، شأن و جایگاه و هویت خودمان را گم کرده بودیم. انقلاب این هویّت و جایگاه و شأن را به ملت ایران برگرداند. / محافظه‌کاری و اکتفای به آنچه که داریم و نداشتن همت و بلندپروازی در همه‌ی زمینه‌های فکر و فرهنگ، قتلگاه انقلاب است.”»

hamze-jorm-2


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>