سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ بهمن ۱۳۹۷ در ۱۰:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب
دوخبر از سیمافیلم

لوگوی سریال رمضانی شبکه دو رونمایی شد/ نگارش سریال «اطلسی‌‌های سفید»

serial-deldar

رونمایی لوگوی سریال«دلدار» و نگارش ده قسمت از مجموعه تلویزیونی «اطلسی‌های سفید» تازه ترین اخبار سیمافیلم هستند.

به گزارش سوره سینما، بعد از سریال «سایبان»، برادران محمودی این روزها درحال فیلمبرداری سریال «دلدار» برای ماه مبارک رمضان هستند و تاکنون محمدرضا غفاری و الناز حبیبی جلوی دوربین رفته اند.
«دلدار» که یک ملودرام عاشقانه است که در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای در ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان این سریال آمده است: «دیریست که دلدار پیامی نفرستاد»

ده قسمت از  «اطلسی‌‌های سفید» به نگارش درآمد

نگارش ده قسمت از سریال چهل‌قسمتی« اطلسی‌های سفید» توسط مهشید ابراهیمیان به پایان رسید. احمد کاشانچی تهیه‌کننده این سریال در ارتباط با این مجموعه تلویزیونی که نگارش آن از تیرماه سال جاری شروع‌شده گفت: طرح این کار توسط نویسنده این سریال مهشید ابراهیمیان نگارش شد و از طرف بنده به سیما فیلم پیشنهاد داده شد وپس از تصویب متن، نگارش کار را شروع کردیم و تاکنون فیلم‌نامه ده قسمت از این سریال آماده‌شده است.
وی افزود: با پایان نگارش متن احتمالاً از خردادماه سال ۹۸ تصویربرداری کار را در تهران شروع می‌کنیم،اکنون تمام تمرکز خود را بروی نگارش متن معطوف کردیم و کارگردان و بازیگران این مجموعه مشخص نیستند.
سریال «اطلسی‌های سفید» داستان یکى از جرم شناسان اداره آگاهى است که براى انجام یک ماموریت، به عنوان یک زندانى وارد زندان مى شود و با تعدادى از زندانیان منتخب طرح دوستى مى ریزد. آن ها آزاد مى شوند، اما آیا خانواده و اجتماع یاریشان مى کنند تا ازبحران هاى زندگیشان عبور کنند و دوباره به دام جرم هایى جدید نیفتد؟!

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>