سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ تیر ۱۳۹۲ در ۱۲:۰۵ ب.ظ چاپ مطلب
خبر جدید از سریالی که در سکوت خبری ساخته می‌شود/

امیرمحمد زند داماد «ستایش» شد

amir-mohamad-zand

امیر محمد زند به جمع بازیگران مجموعه «ستایش ۲» به کارگردانی سعید سلطانی پیوست.

امیر محمد زند به جمع بازیگران مجموعه «ستایش ۲» به کارگردانی سعید سلطانی پیوست.

سوره سینما- سریال «ستایش۲» به تهیه کنندگی آرمان زرین کوب از فروردین امسال در رامسر جلوی دوربین رفته و قصه روزگار میانسالی کاراکتر ستایش را روایت می کند. در سری جدید این مجموعه امیرمحمد زند نقش داماد خانواده را بر عهده دارد. نرگس محمدی، حدیث میرامینی، داریوش ارجمند، رامسین کبریتی، ساقی زینتی، صفا اقاجانی، محمد مهدوی، ناجی رجب پور، محمد الهی، آتیه جاوید و مهدی سلوکی از دیگر بازیگران این مجموعه هستند که تصویربرداری آن تا پایان سال ادامه دارد.

دیگر عوامل «ستایش ۲» عبارتند ازمدیر تصویربرداری علیرضا وداد تقوی، صدابردار: وحید سلطانی، طراح لباس: مرجان گلزار. «ستایش» که سال ۹۰ و ۹۱ از شبکه سه پخش شد یکی از پربیننده‌ترین مجموعه‌های سال‌های اخیر تلویزیون بود و مهمترین دلیل برای ساخت ادامه این مجموعه میزان توجه و استقبال از آن است.

امیرمحمد زند پیش از این در مجموعه‌های  «زمین انسان‌ها»، «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» و فیلم‌های «تقاطع»، «اتوبوس شب» و … بازی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>