سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ اسفند ۱۳۹۷ در ۳:۴۵ ب.ظ چاپ مطلب

فیلم سینمایی «آقای سانسور» عید فطر ۹۸ اکران می‌شود

aghaye-sansoor

فیلم سینمایی «آقای سانسور» به کارگردانی علی جبارزاده عید فطر سال آینده توسط «فیلمیران» به نمایش عمومی درمی‌آید.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم سینمایی «آقای سانسور» به کارگردانی علی جبارزاده و تهیه‌کنندگی غلامرضا گمرکی که در حال حاضر با دریافت پروانه نمایش در نوبت اکران به سر می‌برد، به احتمال فراوان عید فطر سال آینده به نمایش عمومی درمی‌آید. سازندگان برای پخش این فیلم نیز به تازگی با موسسه فیلمیران قرارداد بسته‌اند.

نسخه نهایی این فیلم با اتمام کامل مراحل فنی ماه گذشته در ۹۰ دقیقه آماده نمایش شد و پس از آن گروه بلافاصله برای دریافت پروانه نمایش اقدام کردند.

محمدرضا فروتن علاوه بر بازی در یکی از نقش‌های اصلی «آقای سانسور»، به عنوان مشاور فیلمنامه نیز در این پروژه حضور داشته است. بهرام افشاری، بهاره رهنما، بهنوش بختیاری، امید روحانی، محمود پاک‌نیت، علی مثنوی، گیتی قاسمی، امیر کربلایی‌زاده، صحرا اسدالهی، شاهین باباپور، علی ضیایی، سارا احمدی، حسن نوری، امیراشکان مثنوی و علی برقی همراه با هنرمند خردسال آریانا مثنوی، دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«آقای سانسور» فیلمی اجتماعی با رگه‌هایی کمدی است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: تا حالا شده زندگی اطرافیانت رو بدون سانسور ببینی!؟

علی جبارزاده فیلمنامه این فیلم را براساس فیلمنامه «پرده پوشی» به نویسندگی مهدی علی‌میرزایی به نگارش درآورده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>