سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ اسفند ۱۳۹۷ در ۱۲:۴۶ ب.ظ چاپ مطلب

فیلم سینمایی «گرگ بازی» وارد شبکه نمایش خانگی سوره شد

gorgbazi

فیلم سینمایی «گرگ بازی» به کارگردانی عباس نظام دوست توسط موسسه هنرهای تصویری سوره میهمان خانه‌ها شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از موسسه هنرهای تصویری سوره، فیلم سینمایی «گرگ بازی» با ژانر جنایی، معمایی به داستان چند دوست قدیمی که  برد گیم گرگ بازی را موضوع تئاتر خود انتخاب کرده‌اند می‌پردازد. «گرگ بازی» شباهت زیادی به بازی مافیا دارد و گرگ‌های داستان باید با نقش بازی کردن، دیگران را فریب دهند تا شناسایی نشوند اما در حین روابط خصوصی بین افراد آشکار می‌شود و آن‌ها را وارد چالش جدیدی می‌کند.

فیلم سینمایی «گرگ بازی» را عباس نظام‌دوست کارگردانی و سعید سعدی تهیه‌کنندگی کرده و فیلم‌نامه آن را عباس نظام‌دوست به همراه مجید اسلامی و بیتا شباهنگ نوشته است. در این فیلم بازیگرانی چون؛ هانیه توسلی، نگار جواهریان و علی مصفا، ژرژ پطروسی، حمید پورآذری، مهسا علافر، سعید چنگیزیان، محمدرضا مالکی، فهیمه امن‌زاده و سهیلا گلستانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم در حالی منتشر می‌شود که فروش آن بر روی پرده سینما حدود ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان رقم خورده است. در شبکه نمایش خانگی کمبود تولید و پخش آثار جنایی و معمایی  احساس می‌شود و این فیلم می‌تواند با استقبال از سوی مخاطبان مواجه شود.

فیلم سینمایی «گرگ بازی» که در منظوم، مرجع سینما و تلویزیون ایران توانسته است  امتیاز ۵.۳ از ۱۰ را کسب کند به‌عنوان یک فیلم متوسط در ژانر جنایی و معمایی توسط مردم و کاربران سینما و تلویزیون ارزش‌گذاری شده است.

از دیگر عوامل این اثر می‌توان به: مسعود امینی‌تیرانی مدیر فیلم‌برداری، مستانه مهاجر تدوینگر، امیرحسین قدسی و مرتضی فربد طراح صحنه، ندا نصر طراح لباس، وحید رضویان صدابردار، ایرج شهزادی صداگذار، قدسیه قاسمی عکاس، هوشیار خیام آهنگساز، یاسمن محب‌اهری طراح چهره ‌پردازی، فرهاد قدسی جلوه‌های ویژه بصری، پانته‌آ حسینی به‌عنوان دستیار کارگردان و برنامه‌ریز نیز اشاره کرد.

برای دانلود فیلم سینمایی گرگ بازی می‌توانید به وب سایت Linkplay.tv مراجعه نمایید.

gorgbazi-cover

 

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>