سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ اسفند ۱۳۹۷ در ۴:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

بخش «مسابقه سریال» به هفتمین جشنواره فیلم شهر اضافه شد

shahr-serial

سریال‌های تلویزیونی و نمایش خانگی در بخش تازه‌ای با عنوان «مسابقه سریال» به هفتمین جشنواره فیلم شهر می‌آیند.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد خبری هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر، در این دوره از جشنواره بخش تازه ای با عنوان «مسابقه سریال» که در زیرمجموعه مسابقه سینمای ایران تعریف شده، شامل مجموعه سریال های خانگی و تلویزیونی است.

آثار تولید شده از فروردین ماه ۱۳۹۱ تا کنون می توانند جهت شرکت در بخش مسابقه و ارزیابی هیئت داوران برای دریافت تندیس جشنواره و جایزه نقدی در سایت جشنواره ثبت نام و در این دوره شرکت کنند.

در این بخش شش تندیس به همراه لوح تقدیر و جایزه نقدی شامل: بهترین فیلم نامه، بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین کارگردانی، بهترین فیلم و همچنین بهترین اثر با محوریت تهران شناسی و تهران نگاری به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

ثبت نام اینترنتی آثار  از طریق سایت جشنواره به نشانی: www.shahrfilmfest.com  و تا پایان فروردین ماه سال ۱۳۹۸ امکان پذیر است.

«هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر» توسط موسسه تصویر شهر به دبیری هاشم میرزاخانی در تابستان سال ۱۳۹۸ در تهران برگزار می­شود.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>