سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ اسفند ۱۳۹۷ در ۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب
انسیه شاه‌حسینی به سوره سینما گفت:

فیلم سینمایی «دایان» خیلی درخشان بود/ به عاطفه انسانی امیدوار می‌شویم

ensiaeh-shah-hoseini

انسیه شاه‌حسینی پیرامون فیلم سینمایی «دایان» ساخته بهروز نورانی‌پور گفت: این فیلم بویژه سکانس‌های پایانی آن بسیار درخشان و تاثیرگذار است.

به گزارش سوره سینما، انسیه شاه‌حسینی نویسنده و کارگردان سینما پیرامون فیلم سینمایی «دایان» ساخته بهروز نورانی‌پور که این روزها در گروه سینمایی آزادی در سینماهای تهران و شهرستان ها در حال اکران است عنوان کرد: این فیلم بویژه سکانس های پایانی آن بسیار درخشان و تاثیرگذار است.

وی افزود: ساختن چنین فیلمی و گرفتن چنین پلان هایی کار بسیار سختی است آن هم در زمانه ای است که فیلم ها در آپارتمان ها ساخته می شود و عموما هم بی فایده هستند.

وی ادامه داد:  معمولا در محور مقاومت و در متن جنگ و مبارزه  اتفاقاتی می افتد و تصور آن را هم نمی توانید در زندگی روزمره داشته باشید. باید با فرهنگ و عوارض جنگ سراغ چنین قصه ای برویم.

این فیلمساز با حمایت و تمجید از فیلم «دایان»تصریح کرد: گاهی باید قوانین دراماتیک را فراموش کنیم و قصه را بیان کنیم. اگرچه بعضی صحنه ها من را اذیت می کرد، اما آخر فیلم خیلی درخشان بود و پدر که با چنگ و دندان بچه های خود را نجات می دهد، به عاطفه انسانی امیدوار می شویم.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>