سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۱ تیر ۱۳۹۲ در ۲:۱۰ ب.ظ چاپ مطلب

مستانه مهاجر «مهرآباد دو ساعت بعد» را همزمان تدوین می‌کند

mohajer

فیلمبرداری فیلم سینمایی «مهرآباد دو ساعت بعد» به کارگردانی علیرضا فرید در جزیره قشم ادامه دارد.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «مهرآباد دو ساعت بعد» به کارگردانی علیرضا فرید در جزیره قشم ادامه دارد.

سوره سینما- فیلمبرداری  فیلم سینمایی «مهرآباد دو ساعت بعد» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا فرید و تهیه‌کنندگی محمد احمدی چند روزی است که در جزیره قشم آغاز شده است. گروه پس از حدود ۲۰ روز فیلمبرداری در این جزیره برای ادامه کار به تهران خواهند آمد.

مستانه مهاجر به طور همزمان قرار است تدوین این فیلم را انجام دهد. اندیشه فولادوند یکی از نقش های اصلی را بازی می‌کند و به  زودی دو بازیگر سینما و چند بازیگر تئاتر به لیست بازیگران این فیلم اضافه خواهند شد. «مهرآباد دو ساعت بعد» درامی اجتماعی دارد که در خلاصه داستان آن  آمده است: عاشقانه‌ای بی‌عشق و حالا معشوق که همسرش را در سقوط هواپیما از دست داده از پس انزوایی خودخواسته با پرسشی عمیق روبه‌رو است که برای یافتن پاسخ می‌بایست سفری طولانی و پرمعنا را در قشم پیش بگیرد.

این اولین فیلم سینمایی علیرضا فرید است کهبا حمایت منطقه آزاد قشم و تهیه‌کنندگی محمداحمدی ساخته می‌شود. محمد احمدی تهیه کنندگی فیلم های سینمایی «گهواره ای برای مادر»، «آزمایشگاه» و … را بر عهده داشته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>