سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ مرداد ۱۳۹۲ در ۹:۵۳ ق.ظ چاپ مطلب
عرب‌نیا دوباره در «رنگ شب» بازی می‌کند/

پیش‌تولید سریال عرب‌نیا نیمه شهریورماه شروع می‌شود

Arab-Nia

مینی سریال «رنگ شب» به کارگردانی فریبرز عرب‌نیا نیمه شهریور ماه وارد مرحله پیش‌تولید می‌شود.

مینی سریال «رنگ شب» به کارگردانی فریبرز عرب‌نیا نیمه شهریور ماه وارد مرحله پیش‌تولید می‌شود.

بهروز خوش‌رزم تهیه‌کننده این مجموعه به سوره سینما گفت: به تازگی مقدمات پیش‌تولید مینی سریال «رنگ شب» به نویسندگی و کارگردانی فریبرز عرب‌نیا را شروع کرده‌ایم و طبق برنامه‌ریزی انجام شده از ۱۵ شهریورماه به صورت جدی وارد مرحله پیش‌تولید می‌شویم و ۱۵ مهرماه تصویربرداری را آغاز خواهیم کرد.

وی ادامه داد: این مینی سریال فضایی پلیسی و معمایی دارد. قصه، بسیار پرفراز و نشیب و جذاب است. نقش اصلی  را فریبرزعرب نیا بر عهده دارد. این مجموعه که محصول سیما فیلم است  قرار است در پنج قسمت ۴۰ دقیقه‌ای آماده شود و از یکی از شبکه‌های سراسری روی آنتن برود.

جالب است که عرب نیا پیش از این و در سال ۷۹ همراه با لعیا زنگنه در فیلم سینمایی «رنگ شب» به کارگردانی محمدعلی سجادی بازی کرده است. عرب‌نیا مدتی پیش در تدارک ساخت فیلم سینمایی «آمبولانس» بود که آن فیلم به تولید نرسید. وی بازی در فیلم‌های سینمایی «سلطان»، «ضیافت»، «شوکران»، «چ»، «تختی» و … را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>