سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ مرداد ۱۳۹۲ در ۱:۳۵ ب.ظ چاپ مطلب
هفته آینده منتظر باشید/

توزیع قسمت سوم «شکرستان» در شبکه نمایش خانگی

Shekarestan3

قسمت سوم مجموعه «شکرستان» با طرحی جدید هفته آینده در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

قسمت سوم مجموعه «شکرستان» با طرحی جدید هفته آینده در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.
سوره سینما- فارس نوشت: محمود کاظمی مدیرعامل موسسه هنرهای تصویری سوره درباره توزیع مجموعه شکرستان گفت: قسمت سوم از مجموعه «شکرستان» هفته آینده در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود در این قسمت نیز سعی شده فیلم با کیفیت مناسب آماده شود و مانند دو مجموعه قبلی طرح روی جلد DVD آن تغییر خواهد داشت.

وی در ادامه توضیح داد: قسمت‌های قبلی این مجموعه انیمیشن مورد توجه مخاطبین قرار گرفت. این مجموعه ۹۵ قسمت است که تلاش می‌کنیم با کیفیت مطلوب و در زمان مناسب در بازار عرضه کنیم.

کاظمی درباره بخش‌هایی که در قسمت سوم ارایه می‌شود گفت: قسمت سوم مجموعه شکرستان شامل پنج بخش با عناوین «بهلول عاقل»، «برادر دروغین»، «دزد زیرک و پیرزن حواس پرت» ، «پسرهای مهربون» و «صمد سر به راه » خواهد بود.

مجموعه ۹۵ قسمتی شکرستان به کارگرانی بابک نظری و سعید ضامنی از تولیدات حوزه هنری به شمار می آید که دو فیلم قبلی از این مجموعه   بین  ۷۰ تا ۱۰۰ هزار نسخه توسط موسسه سیما شهر توزیع شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>