سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

نمایش انیمیشن کوتاه «آخرین ماهی» در جشنواره فیلم‌های محیط زیستی «اکوزین»

TheLastFish-Ecozine

انیمیشن کوتاه «آخرین ماهی» از تولیدات حوزه هنری استان همدان در جشنواره فیلم‌های محیط زیستی «اکوزین» کشور اسپانیا به نمایش در می‌آید.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، انیمیشن کوتاه «آخرین ماهی» به کارگردانی محمود صائمین و از تولیدات حوزه هنری استان همدان که پخش بین‌الملل آن را سازمان سینمایی حوزه هنری برعهده دارد در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های محیط زیستی «اکوزین» در کشور اسپانیا به نمایش در می‌آید.

این جشنواره سینما را هنری در جهت تغییر و تحول‌های مثبت محیط زیست می‌داند و امسال هشتاد فیلم از سراسر جهان در آن شرکت دارند.

انیمیشن کوتاه «آخرین ماهی» پیش تر در جشنواره بین‌المللی «آتن انیم فست» در کشور یونان به نمایش درآمده بود و با استقبال مخاطبان همراه شده بود.

دوازدهمین دوره جشنواره فیلم‌های محیط زیستی «اکوزین» که توسط انجمن اکوزین برگزار می‌گردد از ۱۳ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۹۸ در شهر زاراگوزا کشور اسپانیا جریان دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>