سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۱:۰۳ ق.ظ چاپ مطلب
پایان بازی حامد بهداد و آتیلا پسیانی در سکوت خبری/

«فرشته‌ها بر فراز آسمان‌ها» ادامه دارد

Ahanj

تصویربرداری مجموعه «فرشته‌ها بر فراز آسمان‌ها» به کارگردانی محمدرضا آهنج ادامه دارد.

تصویربرداری مجموعه «فرشته‌ها بر فراز آسمان‌ها» به کارگردانی محمدرضا آهنج ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار سوره سینما، تصویربرداری سریال «فرشته‌ها بر فراز آسمان‌ها» به کارگردانی محمدرضا آهنج و تهیه‌کنندگی یوسف خزایی که از نیمه اول سال ۹۱ آغاز شده ادامه دارد. گروه هم اکنون در لوکیشنی واقع در شمال تهران مشغول تصویربرداری هستند. حدود ۶۰ درصد تصویربرداری انجام شده  و طبق برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال۹۲ تولید کار ادامه خواهد داشت. در این مجموعه حامد بهداد، آتیلا پسیانی، حسن پورشیرازی، الهام چرخنده، حمید عطایی، نیره فراهانی و… بازی دارند، بازی حامد بهداد و آتیلا پسیانی به پایان رسیده است.

داستان سریال «فرشته‌ها بر فراز آسمان» درباره موضوع هواپیماربایی و حفظ امنیت ناوگان هوایی ساخته می‌شود، و در آن  صحنه‌های اکشن فراوانی به تصویر کشیده می‌شود. پسیانی، پورشیرازی و عطایی نقش سه تن از ماموران امنیت پرواز را ایفا می‌کنند که شخصیت‌های محوری سریال به حساب  می آیند.

این سریال قرار است در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای  آماده و از یکی از شبکه های سراسری روی آنتن برود. سریال «راستش را بگو» به کارگردانی محمدرضا آهنج سال ۹۱ از شبکه یک پخش شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>