سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ خرداد ۱۳۹۸ در ۳:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

دیدار شاعران با رهبر معظم انقلاب به روایت «کتاب ۴»/ تحلیل سریال امام علی(ع)

ketab4

برنامه «کتاب ۴» با موضوعات نهج البلاغه و کتب مرتبط، دیدار شاعران با رهبر معظم انقلاب و بررسی سریال امام علی(ع) روی آنتن شبکه چهار خواهد رفت.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، برنامه «کتاب ۴» که هر هفته جمعه‌ها ساعت ۱۶:۳۰ از شبکه چهار سیما به روی آنتن می رود این هفته و همزمان با اولین شب قدر به موضوع نهج البلاغه و کتب مرتبط پرداخته است.

در بخش گپ و گفت کتابی این هفته، مهمان برنامه دکتر فرزاد جهان بین عضو هیئت علمی دانشگاه شاهد و پژوهشگر حوزه نهج البلاغه حضور خواهد داشت.ایشان دو جلد کتاب با موضوع علوم سیاسی و نهج البلاغه دارند که به طور تخصصی به موضوعات نهج البلاغه و مسائل سیاسی توجه کرده است.

همچنین با توجه به رویداد دیدار شاعران با رهبر معظم انقلاب، بخش خبری این هفته با اجرای محمدصادق علیزاده به گفت و گو با عاطفه جعفری خبرنگار حاضر در این مراسم پرداخته است.

بخش اقتباس که از بخش های ثابت برنامه «کتاب ۴» در هر هفته است با توجه به ایام شب های قدر و نزدیکی شهادت امام علی (ع) به بررسی سریال امام علی (ع) ساخته داوود میرباقری می پردازد.

از دیگر بخش های این برنامه می توان به بخش «این چهار کتاب» اشاره کرد که هر هفته با توجه به موضوع کلی برنامه به معرفی تخصصی تر از چهارکتاب مرتبط با برنامه می پردازد.

لازم به ذکر است که این برنامه با اجرای سید فرشاد عریضی هر هفته جمعه ها ساعت ۱۶:۳۰ به روی آنتن می رود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>