سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ خرداد ۱۳۹۸ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

دومین ویدئوی پشت صحنه «دل دار» منتشر شد

deldar-poshte-sahne

دومین ویدئوی پشت صحنه سریال تلویزیونی «دلدار» ساخته برادران محمودی منتشر شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سریال، دومین ویدئوی پشت صحنه سریال عاشقانه «دلدار» ساخته برادران محمودی که از اول ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش می‌شود، منتشر شد.

مجموعه ۳۲ قسمتی «دلدار» که نوشته آزیتا ایرایی و مهدی حمزه است تاکنون  ۱۸ قسمت آن به روی آنتن شبکه دو رفته است و با توجه به آمار مرکز تحقیقات صدا و سیما مورد استقبال طیف وسیعی از مخاطبان سریال‌های رمضانی قرار گرفته است و بر اساس درصد بیندگان در سال‌های اخیر یکی پربیننده ترین سریال‌های ویژه ماه رمضان شبکه دو سیما بوده است.

جمشید و نوید محمودی کارگردانی و تهیه کنندگی این مجموعه را برعهده دارند و محمدرضا غفاری، سوگل خلیق،الناز حبیبی، حسام محمودی،، نیما رییسی، مهران نائل، پیمان مقدمی، سجاد دیرمینا ، شادی مختاری و خیام وقارکاشانی، صحرا اسدالهی، وحید آقاپور، مونا کرمی با هنرمندی: بهزاد فراهانی، مریم بوبانی، علی اوسیوند، رویا جاویدنیا و کمند امیرسلیمانی و با حضور پریوش نظریه، همایون ارشادی، علیرضا آرا در این سریال نقش آفرینی می کنند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «دیریست که دلدار پیامی نفرستاد»


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>