سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ خرداد ۱۳۹۸ در ۱۱:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

نمایش فیلم کوتاه «تشریح» در جشنواره فیلم شانگهای چین

Tashrih

فیلم کوتاه «تشریح» به نویسندگی و کارگردان سیاوش شهابی در بخش مسابقه بیست و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای چین به نمایش در می‌آید.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه ای این اثر، «تشریح» که پیش از این در جشنواره فیلم کوتاه تهران جایزه بزرگ بخش بین الملل، جایزه انجمن فیلم کوتاه و نیز جوایز اصلی جشنواره «۱۰» عباس کیارستمی و جشنواره فیلم تصویر را دریافت کرده بود، هم اکنون در بخش مسابقه پنجاه و نهمین فستیوال بین المللی کراکوف لهستان حضور دارد.

این فیلم همچنین در بخش مسابقه بیست و پنجمین فستیوال پالم اسپرینگز آمریکا نیز شرکت می‌کند و حضورش در بیست و دومین جشنواره بین المللی فیلم شانگهای چین که از ۲۵ خرداد تا ۳ تیرماه در شهر شانگهای برگزار می شود، قطعی شده است.

در خلاصه داستان «تشریح» فیلم آمده است: پلیس برای بررسی موضوع مرگ ناگهانی دانش آموزی وارد مدرسه می شود و…

علیرضا ثانی‌فر، تینو صالحی، مهدی آقاجانی، محمد امین آشتیانی، محمد جعفرنژاد، بزرگمهر جمهری، محمد اکبری، حسین غلامی، ایلیا نصرالهی، آرین فرزانه، شیرین ابراهیمی، امیرنادر بابائی و افسانه سیفی در فیلم «تشریح» به ایفای نقش می پردازند.

سایر عوامل تولید این فیلم نیز عبارتند از: تصویربردار: حامد حسینی سنگری، تدوین‌گر: عمادخدابخش، صدابردار: مجیدنجاتی، صداگذار: محمدمهدی جواهری زاده، تهیه کنندگان: مریم کوهکن، سوگل شهابی، مشاور رسانه ای: رکسانا قهقرایی.

«تشریح» در خانه فیلم باران تولید شده و عرضه و پخش بین المللی آن را امیر نادر بابایی برعهده دارد.

Tashrih-Poster


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>