سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ خرداد ۱۳۹۸ در ۱:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

آسیفایی‌ها در جمع فعالان شتاب‌دهنده کودکآنلاین حاضر شدند

kudakonline-asifa

چهره‌های شناخته شده انیمیشن ایران و اعضای هیأت مدیره آسیفا در جریان چگونگی تولید ایده برای وب‌سری در کودکآنلاین گرفتند.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم کوتاه و وب‌سری کودک‌آنلاین، چهره‌های شناخته شده انیمیشن ایران و اعضای هیأت مدیره انجمن سینمایی فیلمسازان انیمیشن ایران با حضور در جمع فعالان شتاب‌دهنده کودک‌آنلاین در جریان چگونگی تولید ایده برای وب‌سری در این رویداد قرار گرفتند.

در این دیدار صاحبان ایده، منتورها و سازندگان آثار برگزیده در آیین انتخاب جداگانه درباره اثر خود صحبت کردند و بهرام عظیمی داور بخش ایده برای وب‌سری جشنواره کودک‌آنلاین، ویژگی‌های این آثار، روند تغییرات کیفی ایده‌ها و نقش منتورها برای دستیابی به نتیجه کیفی پیش‌بینی شده را تشریح کرد و اعضای صنف انیمیشن نقطه‌ نظرات خود را برای حصول به این هدف ارائه دادند.

از حاضران در این جلسه می‌توان به امیر سحرخیز، مهین جواهریان، مریم کشکولی‌نیا، روانبخش صادقی، امیرمسعود علمداری، علیرضا کریمی صارمی، مهرداد شیخان، محمدعلی صفورا و اسماعیل شرعی اشاره کرد.

جشنواره کودک‌آنلاین در اولین دوره برگزاری با برگزیدن ۲۰ ایده برای وب‌سری و حمایت از آنها، گام مهمی جهت رونق تولید آثار داخلی در زمینه وب‌سری و تولید آثار جذاب برای مخاطب امروز کودک و نوجوان برداشته است.

نخستین جشنواره فیلم کوتاه و وب سری کودک‌آنلاین به دبیری سیدجمال هادیان در چهار فاز فراخوان ایده، انتخاب ایده‌های برتر، مشارکت در تولید ایده‌ها و انتخاب تولیدات برتر برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>