سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ مرداد ۱۳۹۲ در ۹:۱۶ ق.ظ چاپ مطلب
تصویربرداری یک ماه دیگر به پایان می‌رسد/

کمال‌زاده: در «بچه‌های نسبتا بد» مخاطب را غافلگیر می‌کنم/ سریالی مردمحور

shahrzad-kamalzadeh

بازیگر مجموعه تلویزیونی «بچه‌های نسبتا بد» تأکید کرد این سریال مردمحور است و کاراکتری که او بازی می‌کند قرار است مخاطب را غافلگیر کند.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «بچه‌های نسبتا بد» تأکید کرد این سریال مردمحور است و کاراکتری که او بازی می‌کند قرار است مخاطب را غافلگیر کند.

شهرزاد کمال‌زاده بازیگر سینما و تلویزیون به سوره سینما گفت: مشغول بازی در سریال جدید سیروس مقدم هستم. «بچه‌های نسبتا بد» مجموعه‌ای مردمحور است و زنها در آن کم‌رنگ‌ترند. نسبت به تجربه‌های قبلی‌ام نقش کمی دارم، اما نقشم را دوست دارم. کاراکتری که بازی می‌کنم یک طراحی ویژه دارد که مخاطب را غافلگیر می‌کند و نامش طلاست.

وی ادامه داد: با سیروس مقدم قبلا در تله فیلمی به نام «کابوس» همکاری کرده بودم. سیروس مقدم بسیار حرفه‌ای و با اخلاق است. روند خوبی در تولید داریم. قصه خوب از آب درآمده و بازیگران به درستی در جای خود قرار گرفته‌اند. تصویربرداری این سریال یک ماه دیگر به پایان می‌رسد.

کمال‌زاده گفت: یک فیلم سینمایی به نام «روزهای عشق و خیانت» برای حضور در سی و دومین جشنواره فیلم فجر آماده نمایش دارم. این فیلم به کارگردانی داوود بیدل و تهیه‌کنندگی روح‌الله شمقدری ساخته شده است.

کمال‌زاده در سریال «راه طولانی » و فیلم‌های «آدمکش»، «سه زن» و … بازی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>