سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۱:۱۱ ق.ظ چاپ مطلب
جایزه استعداد جوان برای یکی از تولیدات حوزه هنری/

مجموعه انیمیشن «باما» و «روز تولد» ساخته شد

hozeh-kerman

حوزه هنری استان کرمان یک مجموعه انیمیشن و یک فیلم انیمیشن داستانی تولید کرد.

حوزه هنری استان کرمان یک مجموعه انیمیشن و یک فیلم انیمیشن داستانی تولید کرد.

به گزارش خبرنگار سوره سینما- مجموعه انیمیشن ۶ قسمتی «باما» با رویکرد خانواده و روابط بین اعضای آن با نگاهی اجتماعی شهروندی ساخته شده است  که نویسندگی و کارگردانی آن را علیرضا کمالی پور بر عهده داشته است. مجموعه انیمیشن «باما» در ۶ قسمت ۸ دقیقه‌ای رفتارها و وظایف نسل جوان نسبت به بزرگترها و درک متقابل را در زیرلایه‌های خود آموزش می‌دهد.

 از عوامل این مجموعه می‌توان به انیماتورها: سینا شاهرخی، شیوا ایزدی، نسیم شاهرخی، لیلا فتحی، اعظم اکبری، گیسا وحدت، کامپوزیت: سیدحسین فاضل، تدوین و صداگذاری: اکبر محمدی، آهنگساز: سید حسین فاضل، تهیه‌کننده عباس سالاری، اشاره کرد. دیگر تولید این نهاد انیمیشن داستانی «روز تولد» به نویسندگی و کارگردانی احسان شعبانیان است که در ۱۱ دقیقه آماده شده. این فیلم انیمیشن داستان پیرمردی را روابط می‌کند که در خانه سالمندان است. کارگردان این فیلم در جشنواره بام ایران سال ۹۲ سینمای جوان جایزه استعداد جوان را از آن خود کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>