سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۲:۵۹ ب.ظ چاپ مطلب
نادر طالب‌زاده:

مقامات ما دیپلماسی تازه برای ارتباط با رسانه‌های غرب داشته باشند

nader-taleb-zadeh

مجری برنامه سیاسی و فرهنگی «راز» از استراتژی مقامات ایران برای گفتگو با رسانه‌های آمریکایی انتقاد کرد.

مجری برنامه سیاسی و فرهنگی «راز» از استراتژی مقامات ایران برای گفتگو با رسانه‌های آمریکایی انتقاد کرد.

سوره سینما- پنجشنبه شب سوم مردادماه برنامه «راز» با اجرای نادرطالب‌زاده و با حضور دو کارشناس فرهنگی و سیاسی، منتظمی و فواد ایزدی، به طور زنده روی آنتن رفت و در این برنامه نادر طالب زاده موضوع جالبی را مطرح کرد. محور این برنامه بررسی نامه اعضای کنگره آمریکا برای تعامل با ایران بود و در این میان طالب زاده عنوان کرد: آمریکا هیچ وقت خواستار برقراری یک دیالوگ منطقی و دو طرفه بین ایران و آمریکا نبوده است. این موضوع از سیاست های رسانه ای آنان پیداست. مقامات ایرانی بارها با شبکه های تلویزیونی این کشور گفتگو داشته اند، در حالی که رسانه های ما هرگز موفق نشده اند حتی با ساده ترین مقامات این کشور گفتگویی داشته باشند.

وی پیشنهاد کرد: رسانه ها و مقامات ایرانی باید دیپلماسی جدیدی را برای برخورد با این عملکرد در پیش بگیرند و اینگونه نباشد که ارتباط عالی ترین مقامات کشور ما با رسانه های آمریکایی برای بیگانگان امری سهل الوصول باشد، با توجه به اینکه آنان هرگز برای ما دست یافتنی نبوده اند.

برنامه سیاسی و فرهنگی «راز» هر شب ساعت ۲۰ : ۲۳ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>