سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ تیر ۱۳۹۸ در ۱:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

«روبی و جوجه‌ها» برنده سه جایزه از جشنواره ملی پویانمایی شدند/ لوح سپاس برای «لالایی»

gonbad-kabood

سریال انیمیشنی «روبی و جوجه‌ها» و انیمیشن کوتاه «لالایی» به ترتیب سه و یک جایزه از دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه های عروسکی تلویزیونی ایران کسب کردند.

به گزارش سوره سینما به نقل از امور ارتباطات و اطلاع رسانی استودیو گنبد کبود، با پایان دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه های عروسکی تلویزیونی ایران، مجموعه انیمیشنی «روبی و جوجه ها» که به سفارش مرکز پویانمایی صبا توسط  برادران نکویی در استودیو گنبد کبود تولید شده است، در سه بخش برنده جایزه شد.

این سریال انیمیشنی ساخته بهنود و بابک نکویی جایزه ویژه هیات داوران (تهیه کننده)، بهترین انیمیت و بهترین موسیقی را دریافت کرد.

انیمیشن «روبی و جوجه‌ها» توانسته در ۲ سال پیاپی در این جشنواره موفق به کسب جایزه شود و از آثار موفق این رویداد هنری است. این مجموعه با ۱۱ جایزه ملی رکورددار کسب جایزه از جشنواره های داخلی برای استودیو گنبد کبود است.

سریال انیمیشنی «روبی و جوجه‌ها» در روایتی مدرن از قصه‌های فولکلور روباه و خروس، داستان کشمکش‌های یک روباه مخترع را با خانواده خروس نمایش می‌دهد که در یک مزرعه در همسایگی هم زندگی می‌کنند و روباه برای بیرون کردن خروس و خانواده‌اش از مزرعه نقشه‌های زیادی می‌کشد.

همچنین استودیو گنبد کبود با انیمیشن «لالایی» لوح سپاس را در بخش آثار فرهنگی دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه های عروسکی تلویزیونی ایران کسب کرد. این لوح به برادران نکویی تعلق گرفت.

تهیه کننده، کارگردان، فیلمنامه: بابک و بهنود نکویی، مدیر تولید: بهنام نکویی، متحرکسازی: احسان انصاری، مریم ریاضی، نقاشی زمینه: مهناز سلیمان نژاد، سمیه یزدان پناه، رنگ دیجیتال: سحر مصطفوی، موسیقی: سامان ابوطالبی، کامپوزیت: علی راگردی، طراحی شخصیت/استوری بورد: بابک نکویی، تدوین: بهنود نکویی، تدارکات: اسماعیل سبحانی، تولید استودیو گنبد کبود به سفارش مرکز فرهنگی هنری صبا عوامل انیمیشن کوتاه «لالایی» هستند.

دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه های عروسکی تلویزیونی ایران به همت معاونت استان های صدا و سیما شامگاه پنجشنبه ۲۰ تیر در کرمانشاه به کار خود پایان داد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>