سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ مرداد ۱۳۹۲ در ۸:۰۱ ق.ظ چاپ مطلب
زهرا داوودنژاد:

نام خانوادگی پارتی بازیگری‌ام نیست/ با حضورم در تلویزیون مخالفت می‌شد

zahra-davood-nezhad

بازیگر فیلم سینمایی «کلاس هنرپیشگی» گفت زمانی برای حضورش در تلویزیون محدودیت وجود داشته است.

بازیگر فیلم سینمایی «کلاس هنرپیشگی» گفت زمانی برای حضورش در تلویزیون محدودیت وجود داشته است.

زهرا داوودنژاد به سوره سینما گفت: ۴ سال برای دور بودن از سینما زمان کمی نیست، بخشی از این دوری به خاطر تولد فرزندم اجتناب ناپذیر بود و بخشی دیگر به خاطر جبر حرفه‌ای اتفاق افتاد. بعد از این مدت وقتی با «کلاس هنرپیشگی» اعلام ورود دوباره به سینما کردم، پیشنهادهای دیگری هم داشتم، اما آنها را نپسندیدم. در حقیقت متوجه شدم فضایی جدید در سینما شکل گرفته و آدم‌های تازه ای وارد شده‌اند که در قالب گروه و تیم خاص خودشان فعالیت می‌کنند و در واقع حتی نام داوودنژاد برای من دیگر پارتی به حساب نمی‌آید!

بازیگر «کلاس هنرپیشگی» اضافه کرد: من در شمال کشور زندگی می‌کنم و همین موضوع قطعا روی کم کار کردن من تاثیر داشته است. از تلویزیون هم مدت هاست فاصله گرفته‌ام، با وجود اینکه هرگز در این عرصه فعالیت زیادی نداشتم. جالب است بدانید چند سال قبل وقتی برای چند پروژه تلویزیونی دعوت شدم، فورا اسمم خط می خورد، چون مدیران سازمان با حضور من موافقت نمی کردند، دلیلش را هنوز هم نمی دانم.

داوودنژاد ضمن تاکید بر این موضوع که این کم کار کردن به معنای خداحافظی او از سینما نیست، افزود: سینما عشق من است و هرگز از آن خداحافظی نمی‌کنم، ضمن اینکه این این اواخر خیلی زیاد به کارگردانی فکر می‌کنم حتما در آینده آن را تجربه خواهم کرد.

زهرا داوودنژاد در فیلم‌های سینمایی «کلاس هنرپیشگی»، «بچه‌های بد» ، «دست‌های خالی» و … بازی کرده است.