سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ مرداد ۱۳۹۸ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

نمایش «مثل هیچکس» در تماشاخانه ماه حوزه هنری روی صحنه رفت

mesle-hichkas

اولین اجرای نمایش «مثل هیچکس» به کارگردانی مسعود رحیم‌پور با حضور بهزاد فراهانی و فهیمه رحیمی‌نیا در تماشاخانه ماه حوزه هنری روی صحنه رفت.

به گزارش سوره سینما، اولین اجرای نمایش ‌«مثل هیچکس» به کارگردانی مسعود رحیم‌پور با حضور بهزاد فراهانی، فهیمه رحیمی‌نیا و جمعی از علاقه‌مندان به هنر تئاتر در تماشاخانه ماه حوزه هنری روی صحنه رفت.

در مراسم آغازین نخستین اجرا، بهزاد فراهانی به سختی هنر تئاتر اشاره کرد و گفت: هنر تئاتر هنری بسیار سخت است؛ چه از زمانی که یک ایده در ذهن نمایشنامه‌نویس متولد می‌شود، چه زمانی که باید آن را از یک ایده خام به یک ایده کامل بدل کند و چه امروز که این ایده به صورت یک نمایش درآمده و می‌توانیم بر روی صحنه شاهد اجرای آن باشیم.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی موضوعات و مسائل، کار را برای هنرمندان دشوار کرده است؛ همانند ازدواج کردن و زن گرفتن که به دلیل مشکلات مالی نسبت به گذشته کاری بسیار هزینه‌بر و سخت تلقی می‌شود. اما هنرمندان باید با جدیت و با انگیزه دوچندان به مسیر خود ادامه دهند تا بتوانیم این هنر را به سمت جایگاه واقعی‌اش سوق دهیم.

شایان ذکر است، نمایش «مثل هیچکس» روایتگر داستان زنی است که شانزده سال است همسرش را ندیده و در این مدت منتظر بازگشت مرد است. زن در رؤیای خود با او زندگی می‌کند و وقتی شوهرش را می‌بیند بین رؤیا و واقعیت سردرگم می‌شود. این نمایش که کارگردانی آن را مسعود رحیم‌پور به عهده دارد از ۶ تا ۲۵ مرداد در تماشاخانه ماه حوزه هنری ساعت ۱۹ و به مدت ۴۵ دقیقه به روی صحنه می‌رود.

نویسندگی نمایش «مثل هیچکس» را چیترا نادری و علی کوچکی به عهده داشته و مسعود رحیم‌پور و پرستو کرمی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

آهنگ‌ساز این نمایش شروین عباسی است. مرضیه پورتور طراحی صحنه آن را به عهده دارد و در گروه کارگردانی، سیاوش جامع در سمت مشاور کارگردان و نسرین درویشی و فریدون رحیمی در خدمت اجرای این نمایش هستند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت و برخورداری از تخفیف‌های ویژه این نمایش می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

mesle-hichkas-poster


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>