سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۰:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب
محمود رضوی:

به استقبال مردم از «دهلیز» امیدوارم

3786_188

تهیه‌کننده فیلم «دهلیز» با اشاره به استقبال از این فیلم در جشنواره، ابراز امیدواری کرد این موفقیت در اکران عمومی هم تکرار شود.

تهیه‌کننده فیلم «دهلیز» با اشاره به استقبال از این فیلم در جشنواره، ابراز امیدواری کرد این موفقیت در اکران عمومی هم تکرار شود.

سید محمود رضوی به سوره سینما گفت: بعد از عید نوروز، اکران عید فطر مهمترین اکران سال به حساب می‌آید و با توجه به اینکه در آغاز این اکران هنوز ۴۵ روز از فصل تابستان باقی مانده ، فکر می‌کنم «دهلیز» گیشه موفقی داشته باشد و مردم از فیلم استقبال کنند.

وی افزود: در جشنواره سی و یکم فیلم فجر بعد از «حوض نقاشی» و «هیس» فیلم «دهلیز» بالاترین میزان محبوبیت را به دست آورد و به همین دلیل فکر می‌کنم این موفقیت در اکران عمومی تکرار شدنی باشد.

«دهلیز» با بازی هانیه توسلی، رضا عطاران، محمدرضا شیرخانلو، سعید چنگیزیان و نگار عابدی داستان زنی را روایت می کند که متوجه می‌شود باید مدرسه پسربچه خود را عوض کند و علت این خواسته مدرسه، ریشه در مشکلات عمیق زندگی این زن تنها دارد. «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند»، «هیچ کجا، هیچ کس» و «فرزند چهارم» دیگر فیلم‌های اکران عید فطر هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>