سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ مرداد ۱۳۹۸ در ۹:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

برگزاری اکران خصوصى فیلم سینمایی «کاشی هفت رنگ» در خانه هنرمندان

kashi-haftrang

مراسم اکران خصوصى و نقد و بررسی فیلم سینمایی «کاشی هفت رنگ» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مینا سلیمی یکشنبه ۱۳ مردادماه در خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

به گزارش سوره سینما، فیلم سینمایی «کاشی هفت رنگ» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مینا سلیمی یکشنبه ۱۳ مرداد ساعت ۱۹ در خانه هنرمندان نمایش داده می‌شود.

قرار است بعد از رونمایى از «کاشى هفت رنگ» در خانه هنرمندان، نشست نقد و بررسى این فیلم با حضور آرش خوشخو و حسام مقامى کیا برگزار شود.

«کاشی هفت رنگ» فیلمی تجربی و خلاقانه است با داستانی که در دو دوره صفوی و معاصر پیش می رود. در این فیلم از بعضی تصاویر سریال «شیخ بهایی» و «روشن تر از خاموشی» استفاده شده است. بداعت تکنیکی و پیچیدگی های دیجیتالی فیلم موجب شده تا ساخت آن قریب به ۴ سال طول بکشد. این فیلم تنها برای یک بار نمایش مجوز گرفته است.

مینا سلیمی کارگردان و نویسنده این فیلم، متولد تهران و فارغ التحصیل دانشگاه گلداسمیت لندن در رشته هنر های زیباست. «کاشی هفت رنگ» اولین فیلم بلند اوست.

عوامل این فیلم عبارتند از:  نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده و تدوینگر: مینا سلیمی

بازیگران: مسعود دلخواه، مینا سلیمی، آریا توسلی، مصطفی بهشتی و آریاز ذولفقاری/ با حضور افتخارى منوچهر زنده دل و زنده یاد بهرام زند

صداپیشگان:ابولحسن طحامی، کتایون اعظمی ، حسین نورعلی ، حمید منوچهری و امیر منوچهری

مدیر فیلمبرداری: علی رنجبر، آهنگساز: پورنگ ثقفى ، طراح  صدا:‌سپهر ملک ، مشاور کارگردان:‌ریچارد کیویت نیوفسکی

مشاور رسانه: فرنوش آباء، مسئول روابط عمومى: میترا زمانى.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>