سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ مرداد ۱۳۹۸ در ۵:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

کمند امیرسلیمانی: «در آرزوی ازدواج» به من حس بزرگ شدن داد

kamand-amirsoleimani

کمند امیرسلیمانی بازیگر فیلم «در آرزوی ازدواج» این فیلم را یکی از فیلم‌های متفاوت در زمان ساختش دانست که برای او حس عبور از کودکی به بزرگسالی داشته است.

کمند امیرسلیمانی بازیگر فیلم «در آرزوی ازدواج» ساخته اصغر هاشمی که در آخرین روز از «هفته فیلم ازدواج» به نمایش در می‌آید، در گفت‌وگو با خبرنگار سوره سینما درباره این فیلم گفت: شاید نکته جالب فیلم «درآرزوی ازدواج» برایم این بود که احساس می‌کردم بزرگ شده‌ام و نقش دختری را بازی می‌کنم که در آستانه ازدواج و درگیر احساسات و شور و هیجان آن مقطع سنی است.

وی ادامه داد: در خط کاری‌ام فیلم «درآرزوی ازدواج» فیلمی است که به من حس بزرگ شدن و گذر از بچه‌گی به نوجوانی و جوانی را داد.

امیرسلیمانی درباره قصه فیلم «درآرزوی ازدواج» و نقشش در آن فیلم گفت: قصه اصلی درباره یک خانواده‌ای بود با بازی زنده‌یاد مهدی فتحی و آقای بیژن امکانیان در نقش پسر ایشان که شغلی نداشت و در ابتدای فیلم به خواستگاری من می‌آمدند. یکی از شروط ازدواج این بود که این پسر شغل داشته باشد و به همین دلیل خانواده درگیر این موضوع می‌شوند که برای او شغلی پیدا کنند.

وی اظهار کرد: این فیلم اولین فیلمی بود که بروکراسی اداری و رشوه و مسائلی از این دست را قدری به نمایش گذاشته بود و نکته خیلی جذابش در آن سال‌ها این بود که قصه فیلم به خوبی و خوشی به پایان نمی‌رسید، در حالی که این فیلم متعلق به حدود ۳۰ سال پیش است و نداشتن یه پایان خوب برای یک فیلم در آن زمان اتفاق عجیبی بود.

این بازیگر بیان کرد: فیلم «در آرزوی ازدواج» در زمان خودش فیلم پر سر و صدا و پربیننده‌ای بود و من در همان زمان برای این فیلم در جشن گزارش فیلم و جشن انتخاب مردمی به عنوان بهترین بازیگر انتخاب شدم.