سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۰:۵۱ ق.ظ چاپ مطلب
علیرضا مهران:

برای دیده شدن عجله ندارم/ تصویر منفی‌ام را از ذهن مخاطب پاک می‌کنم

111111

علیرضا مهران تأکید کرد بازی در مجموعه «بچه‌های نسبتا بد» تصویر منفی‌اش را از ذهن مخاطب پاک می‌کند.

علیرضا مهران تأکید کرد بازی در مجموعه «بچه‌های نسبتا بد» تصویر منفی‌اش را از ذهن مخاطب پاک می‌کند.

علیرضا مهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره حضورش در مجموعه جدید سیروس مقدم به سوره سینما گفت: پیش از «بچه‌های نسبتا بد» در «زیر هشت» و «دیوار» با سیروس مقدم و گروهش همکاری کرده بودم. وقتی پیشنهاد بازی در این مجموعه به من شد فیلمنامه نوشته نشده بود و فقط قصه را برای من تعریف کردند.

وی افزود: چیزی که من را ترغیب کرد این بود که در این مجموعه بر خلاف دو همکاری قبلی دیگر نقش مطلقا منفی بازی نمی‌کنم. سیروس مقدم هم در اولین جلسه به من گفت مزیت این سریال برای تو این است که در «بچه‌های نسبتا بد» تصویر منفی خودت را در ذهن تماشاگر به هم می‌زنی. این مسئله و همینطور خود آقای مقدم انگیزه حضور در این سریال شد.

این بازیگر اضافه کرد:  نقشی که در این مجموعه بازی می‌کنم در ابتدای معرفی شخصیت، یک آدم شرور و منفی است اما در ادامه متوجه می‌شویم که اتفاق یک شخصیت مثبت، مهربان و خانواده‌ار است که به قهرمان داستان کمک می‌کند. این مجموعه قرار بود در ایام ماه رمضان پخش شود ولی احتمالا پاییز پخش خواهد شد. فعلا در حال تصویربرداری کار هستیم.

وی درباره حضورش در فیلم سینمایی «آمین خواهیم گفت» اضافه کرد: این فیلم اولین تجربه من در سینما بود. یک نقش کاملا متفاوت را بازی کردم. نقش یک آدم شیرین عقل به نام حسن گرگر، که مسئول دستگاه گرگر است. این دستگاه‌ها آدم‌ها را از این طرف به آن طرف رود می‌برد. حسن گرگر، در طفولیت خود باقی مانده و گرفتار عشق هم شده. امیدوارم در دولت جدید این فیلم مجوز اکران بگیرد.

مهران درباره تمرکزش بر تئاتر گفت: اگر پیشنهادهای خوب در تصویر داشته باشم قطعا به دیده شدن فکر می‌کنم و تمرکز بیشتری بر کار تصویر اعمال می‌کنم اما در حال حاضر با پیشنهادهای خوب رو به رو نیستیم. در تئاتر بیشتر به کارگردانی متمایل شده‌ام. سعی می‌کنم در کار تصویر گزیده‌کار باشم و پیشنهادهایی را بازی کنم که باب طبع باشد. عجله‌ای برای دیده شدن ندارم.