سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۱:۲۸ ق.ظ چاپ مطلب
در راه جشنواره فیلم کودک/

پوستر اصلی جشنواره فیلم کودک شهریورماه رونمایی می‌شود

majid-barzegar

مجید برزگر مدیر اجرایی هنری جشنواره فیلم کودک از رونمایی پوستر این جشنواره در اول شهریورماه خبر داد.

مجید برزگر مدیر اجرایی هنری جشنواره فیلم کودک از رونمایی پوستر این جشنواره در اول شهریورماه خبر داد.

برزگر به سوره سینما گفت: امور در حال انجام است و ان شا الله اوایل شهریور از پوستر اصلی جشنواره رونمایی می کنیم. امور چاپی پیگیری می‌شود و همچنین تیزرها و مواد تبلیغاتی مربوط به جشنواره در حال طراحی است. برای مراسم افتتاحیه و اختتامیه با توجه به برنامه ریزی مفهومی و موضوعی که شده ، طرح هایی در نظر داریم که عملی خواهد شد.

وی در توضیح بیشتر درباره مفاهیم و مضامین محوری در اختتامیه و افتتاحیه افزود: همیشه در جشنواره فیلم کودک دو نوع آثار داریم. یکی فیلم هایی که برای کودکان ساخته می شود و دیگری فیلم هایی که در مورد آنان است. ما سعی داشته ایم به هر دو دسته توجه نشان دهیم. البته هنوز به ایده‌های جزئی دست پیدا نکرده ایم و کلیات را یافته ایم. بناست در این مراسم موسیقی انتخاب شود که هم کودک را راضی نگه دارد و هم دیگران را. ضمن اینکه کار را با توجه به مناسبات مذهبی که ممکن است با آن روزها متقارن شود، پیش خواهیم برد و برای برخی شخصیت ها بزرگداشت داریم.

برزگر تاکید کرد: در ایران معمولا به دلیل حجم بالای برنامه ها مراسم یک جشنواره طولانی می شود، اما ما سعی کردیم تا جایی که امکان دارد این زمان طولانی را با ایده های خوب همراه کنیم تا کسل کننده نباشد.

بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک مهرماه آینده برگزار می شود و این طور که شنیده می‌شود شهر اصفهان میزبان این دوره جشنواره است.