سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۰:۱۴ ق.ظ چاپ مطلب
اسماعیل هویدا:

«هیس» با استقبال مخاطب عام و خاص، خوب می‌فروشد

hiss-dokhtarha

مدیر سینما بهمن فروش خوبی برای فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی زنند» در اکران عید فطر پیش‌بینی کرد.

مدیر سینما بهمن فروش خوبی برای فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی زنند» در اکران عید فطر پیش‌بینی کرد.

اسماعیل هویدا به سوره سینما گفت: فیلم خانم درخشنده نظر مخاطب عام و خاص را جلب خواهد کرد و مثل «حوض نقاشی» در جشنواره بسیار مورد پسند مخاطبان واقع شد. به همین دلیل فکر می‌کنم فروش خوبی را در اکران عمومی تجربه کند. فیلم دیگر سینما بهمن برای اکران عید فطر «جا به جا» است که فکر نمی‌کنم همپای «هیس» به موفقیت برسد.

وی افزود: در دو دهه طی شده از روزهای ماه مبارک رمضان از فیلم‌های «چه خوبه برگشتی» ساخته داریوش مهرجویی و «گهواره‌ای برای مادر» به کارگردانی پناه بر خدا رضایی چندان استقبال نشد. علاوه بر گرمای هوا که موجب ریزش مخاطب می‌شود، اکران فیلم در ماه رمضان به برنامه ریزی قوی دارد. «گهواره ای برای مادر» با وجود ارزش‌هایش قدرت بالایی برای جذب مخاطب ندارد و فیلم مهرجویی هم با وجود ستارگان بسیار در گیشه ماه رمضان چندان موفق نبود.

فیلم سینمایی «هیچ کجا، هیچ کس» ساخته ابراهیم شیبانی که حوزه هنری آن را پخش می‌کند هفته آینده در سینما بهمن اکران می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>