سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ مرداد ۱۳۹۸ در ۶:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

رونمایی از تیزر سومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان

Olympiad-Filmsazi

تیزر سومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران با محوریت کشف استعدادها و توجه به ظرفیت‌های فیلمسازی نوجوانان رونمایی شد.

به گزارش سوره سینما، تیزر سومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان با محوریت کشف استعدادها و توجه به ظرفیت‌های فیلمسازی نوجوانان رونمایی شد.

امسال همزمان با سی‌و‌دومین جشنواره فیلم‌هاى کودکان و نوجوانان، سومین دوره المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران نیز توسط بنیاد سینمایی فارابی و با مشارکت انجمن سینمای جوانان ایران در دو بخش ایده و فیلم برگزار می‌شود.

سومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان، با هدف ترویج فضائل اخلاقی و نگاه امیدوارانه به زندگی در بین نوجوانان از طریق ایده‌پردازی و مشارکت در تولید فیلم، یافتن ایده‌های نو در سینمای کودکان و نوجوانان، ایجاد شرایط مناسب برای کشف و معرفی استعدادهای هنری نوجوانان در حوزه تخصصی سینمای کودکان و نوجوانان و زمینه‌سازی برای گسترش فعالیت در حوزه سینمای کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود و امیدبخش فراهم شدن زمینه برای نوجوانانی است که به حوزه فیلمسازی علاقه‌ دارند و می‌خواهند فعالیت در این زمینه را به شکل جدی دنبال کنند.

سومین دوره المپیاد فیلمسازی نوجوانان، ٢۶ تا ٣٠ مرداد و دو روز زودتر از جشنواره سی و دوم در اصفهان برگزار خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>