سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ مرداد ۱۳۹۸ در ۱:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

مجد الدین معلمی: «دف؛ نوای رحمت» جشنواره‌ای برای تحکیم وحدت است

daf-moaven-honari

معاون هنری حوزه هنری با حضور در پردیس سینمایی بهمن سنندج و محل برگزاری جشنواره «دف؛ نوای رحمت» این رخداد موسیقی را اقدامی در راستای تحکیم وحدت و محقق سازی شعار «هنر؛ مهربانی و همگرایی» دانست.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر، مجدالدین معلمی معاون هنری حوزه هنری انقلاب اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه عکس نهمین جشنواره بین المللی «دف نوای رحمت» و حضور در پردیس سینمایی بهمن سنندج گفت: جشنواره بین المللی «دف؛ نوای رحمت» در طول سال های برگزاری با حفظ استمرار خود توانسته به خوبی در میان جشنواره های داخلی مطرح شود.

وی افزود: این جشنواره همچنین با توجه به بعد بین المللی خود، می تواند در دوره های آتی با برنامه ریزی منسجم تر در خصوص حضور گروه های خارجی بیشتر و اجرای آن ها در جشنواره اقدام کند.

معاون هنری حوزه هنری ضمن ارزیابی دوره های گذشته این رخداد عرصه موسیقی عنوان کرد: همنوایی و همنوازی دف نوازان در این جشنواره اقدامی در راستای تحکیم وحدت و محقق سازی شعاری است که برای خود برگزیده است؛ یعنی «هنر همگرایی و مهربانی».

نهمین جشنواره بین المللی «دف؛ نوای رحمت» تا ۲۵ مرداد ماه در شهر سنندج ادامه دارد.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>