سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ مرداد ۱۳۹۸ در ۱۰:۰۸ ق.ظ چاپ مطلب

سینا مهراد در سریال «آقازاده» دوباره حامد می‌شود

sina-mehrad

سینا مهراد که با بازی در نقش حامد در سریال «پدر» به شهرت رسید، در همکاری تازه خود با حامد عنقا، دوباره نقشی با همین نام را در «آقازاده» بازی می‌کند.

به گزارش سوره سینما، سینا مهراد در سریال «پدر» نقش  حامد را برعهده داشت، کاراکتری که خیلی زود به محبوبیت گسترده ای رسید و مرگ این شخصیت در سریال، مخاطبان را شوکه کرد.

فرزند سعید سهیلی کارگردان بنام سینمای ایران، گرچه هم نقش های کوچکی در آثار قبلی پدر داشت و هم در سریال دیگری هم در شبکه دو ایفای نقش کرده بود، اما استعداد بازیگری او با «پدر» به چشم آمد و درخشید.

او بنا است نقشی با نام «حامد» را در «آقازاده» ایفا کند و اینگونه طیف گسترده ای از مخاطبان «پدر» که مرگ او را باور نداشته و به سرنوشت او اعتراض داشتند، دوباره با دیدن او در نقشی به نام حامد غافلگیر می شوند.

امین تارخ، مهدی سلطانی، امین حیایی، جمشید هاشم پور و کامبیز دیرباز دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آنها در«آقازاده» با طراحی، نگارش و تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی قطعی شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>